Monday 15 February 2010

This time~

بسم الله الرحمن الرحيم

Dah berapa kali saya ubah template blog saya ni. Hingga kini, inilah dia yang terdaya saya ubah. Walau pun masih banyak yang tidak berpuas hati dengan template ni, tapi disebabkan kemalasan nak adjust beberapa bende, jadi terimalah seadanya.

Nak buat macam mana, nafsu akan sentiasa berkata, "Mana cukup? tak ok lagi...adjust lagi!!" Itulah nafsu, tak pernah puas dengan dunia dan seisinya. Selalu akan meminta dan meminta dan meminta hingga tuan punya jasad merana dek kebuasan nafsu. Betul tak? (^__^)

hm...so, hingga kini saya masih lagi tak berkesempatan nak post entry yang bermanfaat. Mungkin sebab saya kekeringan idea.Maklum la, dah lama membaca buku-buku fikrah. Tak pe, insya Allah, apa yang ada saya akan cuba kongsikan dengan anda kelak nanti.

So, sampai di saja ucapan saya. Selamat bercuti kepada semua warga Malaysia. =)

Wallahu'alam

No comments:

Post a Comment