Sunday 7 February 2010

Kembali~

بسم الله الرحمن الرحيم

Lama menyepi menyebabkan tangan ini terasa gatal untuk menaip semula. Cuma kali ini saya ingin pendekatan yang berbeza berbanding penulisan saya yang sebelum ini.

Penulisan yang macam mana? Insya Allah saya akan cuba postkan perkara-perkara 'Ilmiah untuk di kongsikan bersama pembaca. Ia akan datang dari konteks 'Aqidah, Fikrah, Fiqh, Sirah, Isu-isu semasa, pendapat dan tazkirah ringkas.

Harapan saya adalah, moga ia boleh menjadi manfaat bagi mereka yang selalu singgah di blog saya. Moga Allah memberikan kekuatan kepada kita untuk melakukan perubahan ke arah kebaikan dengan sebaik mungkin.

إن أريد إلا الإصلاح ما استطعت و ما توفيقي إلا بالله عليه توكلت و إليه أنيب

Aku hanya bertujuan hendak memperbaiki sedaya upayaku dan tiadalah aku akan beroleh taufik untuk menjayakannya melainkan dengan pertolongan Allah. Kepada Allah jualah aku berserah diri dan kepadaNyalah aku kembali. [Hud, 11 : 88]
Wallahu'alam

1 comment:

  1. salam
    mungkin blog sy picisan
    telus dari hati ini
    sangat suka membaca coretan anda
    memang bermanfaat

    ReplyDelete